Tuesday, January 25, 2011

Penyeksaan Puspakom




Puspakom..

kau lah penyebab jalan depan rumah aku jam,
kau lah penyebab aku datang class lambat,
kau lah penyebab aku kena bangun awal,
kau lah penyebab aku mencarut tanpa henti,
kau lah segalanya untuk ku.

Puspakom..

kenapa kau perlu ada dekat dengan rumah ku?
kenapa kau perlu buatkan lori beratur panjang?
kenapa kau perlu menguji kesabaran ku?
kenapa kau perlu wujud di dalam hidup ku?
kenapa kau perlu buatkan ku memaki mu..

mcm ni la keadaan jalan semasa nak ke class



tensen betol aku dengan jalan jam ni,sume sebab Puspakom "kesayangan" aku yang terletak hanya 300 meter dari rumah aku dan menyebabkan kesesakan sehingga 1 kilometer..Tok Puspa(name samaran "puspakom" yang diberi),tolong la pergi buat bisnes jauh2 sikit,ni tak,Tok nak jugak buat dekat dengan rumah saya..kenape tok?ape salah saya tok buat saya camni..kalo saya lambat pergi class lecturer ado kesah pasal masalah saya ni?..sentap hati mak kalo camni hari2..tolong lah Tok Puspa,jangan lah buatkan saya topup credit dalam account Dosa saya hari2,saya tak sanggup Tok Puspa..



tengok la muke Tok Puspa kita..suke ko ye..lempanag kang


diharap Tok Puspa sedar atas kesalahan tok selama ini yang menyusahkan saya secara "makmur" dan "harmoni" itu ye..dah tak sanggup den do nak tempuh jam hari2,raso nak nek beskal yo poei class,nasib baik da tak larat nak mengayuh,kalo x namo den da tukar jadi anuar manan da..eiii,geram nyo den!!

den goram..
den goram..
den goram..

No comments: