Thursday, August 6, 2009

Permulaan yg baru
















Alhamdullillah dipanjatkan kehadrat Ilahi kerana dengan limpah, rahmat dan keizinan-Nya, maka dapatlah kami menyiapkan tugasan yang telah diamanahkan ini. Segala puji bagi Allah s.w.t., Tuhan yang mencipta segala kejadian. Selawat dan salam ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad s.a.w serta keluarga dan sahabat-sahabatnya sekalian.

Bermulanya kisah aku membloggingkn diri ku ini kerana chentaku (ainul) yg ajak,so dgn hati yg jitu dan condifen nya aku mengambil langkah yg bernas dgn mengeditkn semula blog c-al(sebut laju2) ku yg lame..Disamping itu juga,tujuan mngbloggingkn diri ialah untuk membuktikn pada Timah(syanad),ayol,jambu dan abul bahawa aku da kluar dari kepompong amish sepenuhnya..wakakaka..

Selain itu,sy ingin meminta maaf awal2 kpd pelawat blog jika terbaca post2 karut-marut yg tidak dapat diterima oleh akal fikiran manusia yg normal dgn mngunakan ayat2 berbelit sperti kelly(keli*g) pd masa yg akn datang..

Sekian saja dari saya,moga kita berjumpa lg pd waktu dan siaran yg sama..w'salam..











3 comments:

pablo said...

yeehaa!!
aku yang first komen kt blog ko weyh!!
hahaha welcome to blogging world!

-sultan jebat-

l t t l g j h ; said...

debby dah tak amish. cayalahh. wehooooo.

nak address blog ainul gak weyh.


- tun syanateja (haha) -

mike-L said...

pewwwiiittttt...

hail mr president..

hail toh puan ainol

welcome aboard